Напіввісь на Ford S-Max (Форд С-макс)

1 - 8 из 8
0 відгуків
4 010  сьогодні
Артикул:
299211
GSP
Придбати Код: 839058-27
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 40
Внешнее зацепление со стороны дифференциала: 26
Тип з'єднання/зчленування: Шарнір
Довжина [мм]: 603
0 відгуків
3 400  сьогодні
Артикул:
DS2334L
BGA
Придбати Код: 447087-8
Довжина [мм]: 603
Розмір різьби: M10x1.5
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 40
Внешнее зацепление со стороны дифференциала: 26
Довжина 1 [мм]: 610
Діаметр шарніра з боку приводу [мм]: 88
Сторона встановлення: передній міст зліва
0 відгуків
3 785  сьогодні
Артикул:
DS2334R
BGA
Придбати Код: 618077-8
Довжина [мм]: 940
Розмір різьби: M10x1.5
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 40
Внешнее зацепление со стороны дифференциала: 26
Діаметр шарніра з боку приводу [мм]: 89.2
Сторона встановлення: передній міст праворуч
0 відгуків
8 270  сьогодні
Артикул:
502587
NK
Придбати Код: 696530-8
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 40
Внешнее зацепление со стороны дифференциала: 28
Діаметр прокладки [мм]: 57.4
Приводний вал: без кільця ABS
Діаметр ролика трипоїду [мм]: 37.1
Вага нетто [кг]: 9.58
Довжина [мм]: 939
0 відгуків
6 930  сьогодні
Артикул:
VKJC 5885
SKF
Швеція
Придбати Код: 934877-14
Розмір різьби: M10x1.5
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 40
Внешнее зацепление со стороны дифференциала: 26
Діаметр прокладки [мм]: 57.6
Довжина 2 [мм]: 370
Нова деталь:
Діаметр шарніра з боку колеса [мм]: 92
Діаметр шарніра з боку приводу [мм]: 82.5
Довжина [мм]: 946
0 відгуків
5 200  завтра
Артикул:
184800
FEBI BILSTEIN
Німеччина
Придбати Код: 1126729-14
Вага [кг]: 9.858
Розмір різьби: M10x1.5
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 40
Внешнее зацепление со стороны дифференциала: 28
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з гвинтом
Мін. довжина [мм]: 964
Діаметр шарніра з боку колеса [мм]: 91
Діаметр шарніра з боку приводу [мм]: 87.5
Сторона встановлення: передній міст праворуч
0 відгуків
4 910  сьогодні
Артикул:
302004190447
MAGNETI MARELLI
Придбати Код: 1012682-10
Довжина [мм]: 963
Зовнішнє зачеплення з боку колеса: 40
Внешнее зацепление со стороны дифференциала: 28
Сторона встановлення: передній міст праворуч
Оригінал